معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای

زمان تقریبی مطالعه : کمتر از یک دقیقه
معرفی کامل ترین لیست لوازم آرایشی برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای

لوازم  آرایش :

تمام میکاپیست های حرفه ای نام تمام لوازم آرایش خود را می شناسند و برای یک میکاپ حرفه ای باید از بهترین برندها و مرغوب ترین لوازم آرایشی استفاده کند.اما هستند افرادی که در میکاپ مبتدی هستند و بار ی خود آرایی در منزل قطعا نیازی به لوازم آرایشی که یک میکاپیست حرفه ای دارد ندارند.با ما همراه باشید تا لیست لوازم آرایش افراد مبتدی و حرفه ای را معرفی کنیم.

لیست لوازم آرایش افراد مبتدی :

پرایمر :

تمام آرایشگران چه حرفه ای هاو چه مبتدی ها حتما برای زیر سازی یک میکاپ به پرایمر نیاز دارید.با استفاده از پرایمر می توان یک آرایش بی عیب و نقص داشت و بدون پرایمر آرایش روی صورت پخش می شود یا می ماسد.

 پنکیک :

پنکیک ها پودرهای فشرده در تنوع رنگی زیاد هستند،و به راحتی روی پوست پخش می شود.پنکیک ها به افرادی توصیه می شود که تمایل زیادی به استفاده از کرم پودر ندارند.

کرم پودر :

یکی از لوازم آرایشی که موجب ایجاد لایه پوششی برای جای لک و جوش  و پوستی یکدست و صاف از کرم پودر استفاده می کنند.لازم است بدانید برای داشتن یک آرایش زیبا و بی نقص حتما باید از کرم پودر استفاده کنید.و کرم پودرها دارای تنوع رنگی و نوع پوست تولید می شود.

کانسیلر :

برای پوشاندن نقاط تیره روی پوست صورت باید از کانسیلر استفاده کنید.کانسیلر یک پوشش دهنده عالی برای جای جوش،لک و تیرگی دور چشم است.

کامل ترین لیست لوازم آرایشی
مدیر
دوشنبه، 01 اسفند 1401


نظر شما

متن نظر